torstai 8. maaliskuuta 2012

Naistenpäiviä!

Moi!

Meinasin olla kirjoittamatta tänään, mutta on PAKKO tulla hehkuttamaan yhtä juttua, mikä tapahtui tänään meikälle. Hihii, I was very lucky girl!

Menin tänään nimittäin katsomaan The Artistin Tennispalatsiin. Olin jo muutamana päivänä miettinyt, että haluanko nähdä sen mykkäleffan, vaikka se Oscar-voittaja olikin, mutta siis - tykkäisinkö siitä ja haluaisinko kuutta euroa siihen tuhlata? Noh, koska oli naistenpäivä, niin ajattelin, että menen katsomaan sen. Kyllä sen nyt luulisi olevan Oscareitten väärti.

Tennispalatsiin saavuttuani leffan alkuun oli vartti, eikä jonoa juuri ollut. Pari mummelia siinä edessäni vain.

Huomasin sitten sivusilmällä jonkun vanhan naisen kaartavan vasemmalta puolen lähelleni, ja ajattelin hänen vain tulevan oikotietä jonoon. Wrong! Nainen kääntyi minun puoleeni ja kysyi, olenko menossa katsomaan The Artistia. Vastasin hämmentyneenä, että joo, oon. Ja olin hieman kysymysmerkkinä siinä. Sitten nainen ojensi minulle leffalipun, jonka oli tulostanut netistä. "No saat sit tästä lipun sinne, ku mun ystävä ei päässy, koska se on kipeenä." Meinasin pudottaa silmäni. "Oikeesti??? Eikö mun tartte muka maksaa mitään?" "Ei tartte. Hyvää naistenpäivää!"

Indeed! Olin todella otettu ja fiilis kohosi korkealle. Meinasin jopa itkeä. Kerrankin olin oikeasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Wou!

Leffa oli kuin olikin yllättävän hyvä, ja sai monet naurut aikaan. Lisäksi naureskelin vieressäni istuvalle naiselle (jonka vieressä taas istui se minulle leffalipun antanut - olivat kolmen naisen poppoolla liikkeellä), joka nukkui puolet leffasta. Kuulin sen korinan ja sitten sen heräämisen. Haha!

Ja huomenna - jos hyvin käy - luvassa VIDEO! En jaksanut tänään alkaa editoimaan sitä. Ehkä huomenna.

2 kommenttia:

Pinja kirjoitti...

Eikä! Vähän hyvä tuuri! Itekin oon menossa kattomaan sen viikonloppuna, eli kiva kuulla et se on muidenkin kuin kriitikkojen mielestä hyvä :D

Emma kirjoitti...

joo se oli kyllä tosi hyvä! :)