torstai 22. maaliskuuta 2012

Day 8

FAVORITE ATHLETE FROM YOUR FAVORITE SPORT

Ööööö, nyt mennään kuulkaas sellaiselle alueelle, mistä Emmalla ei ole aavistustakaan. En seuraa urheilua. Olen aika ulalla kaikesta siihen liittyvästä. Tai no, kyllähän jotain uutisia seurattaessa nimiä tulee tutuksi yms., mutta en fanita erityisemmin ketään. Olen tasapuolisesti iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka työskentelevät urheilun parissa ja nauttivat siitä.


P.S. Arvatkaa vaan, kuka sortui eilen (tai oli se jo tämän päivän puolta...) luomaan itselleen Twitter -tilin, jotta pääsisi seuraamaan Taeyangia, meitsin poikaystävää. Se ei tosin ihan vielä tiedä, että se on Emman poikkis. Ei olla koskaan tavattukaan. Tuskin tietääkään, että olen olemassa. Yhyy. Mutta ei se haittaa, sydänkäpyseni! Jonain päivänä tiemme kohtaavat ja tiedät senkin, hanipöö.


<3

Argh, olen minäkin mahtava tyttöystävä, kun kirjoitin ensimmäiseen tweettaukseeni VÄÄRIN Taeyangin nimen!!

"hei mä liityin tänne et voisin niinku stalkkaa mun poikkista Tae Yangii. löl"

Ja se kirjoitetaan yhteen. Ehehe. Ehe.

En ole ihan varma, mistä innostun twitterissä kirjoittamaan tulevaisuudessa. Varmaan jostain muustakin kuin Taeyangista. Jostain randomista. Erittäinkin epätähdellisistä asioista. Kuten täälläkin.

Jos joku haluaa seurailla, niin löydyn sieltä nimellä BOMWEmma. Tosi hieno nimi. Tosi.

Kuvat kaapattu googlesta.

Ei kommentteja: