keskiviikko 23. toukokuuta 2012

What a Nice Surprise

Olin tänään vähän toimistotätinä töissä ja kun töiden jälkeen saavuin kämpille, minulle oli tullut postia. Kaksi isoa kirjekuorta. Toinen oli Yleltä ja toinen oli työvuorolista lentokentälle.

Hetken piti etukäteen päätä raapia, että mitähäh, miksi Yle lähettää jonkun kirjeen minulle? Sitten muistin taannoisen kisan YleX:llä ja että voitin ja että ilmeisesti se laukku tuli nyt. Jes! Ja tulihan se:



Eikös olekin kiva? Olin kuvitellut, että se olisi ollut jotenkin pienempi, mutta tuonnehan mahtuu vaikka mitä. Ei se varmaan kuvista välity niin hyvin, mutta se on ihan mukavan kokoinen

Työvuorolistasta olin myös tosi innoissani, ja tuntuu, että kohtahan minä saan mustan agenttipukuni jälleen tunkaista päälleni ja mennä hengaamaan lentokentälle. Ja tekemään töitäkin siinä hengailun välissä. Cool!

Ei kommentteja: