tiistai 31. tammikuuta 2012

"Don't whine, don't fight"

One word: KYLMÄ. Ulkona on kylmä, sisällä on kylmä. Kylmä. Ugh! Tällä hetkellä mittari näyttää ulkona vallitsevan -25,2 asteen pakkanen, sisällä ollaan kuitenkin onneksi plussan puolella parissakymmenessä. Silti tuntuu, että se kylmyys jostain luikertelee sisään. Viime yönä koitin epätoivoisesti kietoutua peittoon kiinni, mutta kaikesta kietoutumisesta huolimatta oli kylmä. Vilukissa olen.

Lälläslää, enpä jaksanutkaan eilen kirjoittaa. Laiskotti. Lisäksi oli aika surullinen päivä ja itkin varmaan koko ajan, kun katsoin yhden korealaisen sarjan viimeisiä jaksoja. Siis ihan oikeasti - siinä oli sellainen typerä tyttö, jolle teki mieli välillä kiljua, että hei haloo, jos sä kerran rakastat tota hyvännäköstä miestä, ni vaik karkaa sen kaa, nii mä ainaki tekisin... Ja sille hyvännäköiselle miehelle teki mieli mennä kopauttamaan vähän päätä ja sanoa, että lopetas se nössöily ja pane ilkeelle äitilles kampoihin ja hengaa sun rakastamas tytön kaa. Onko niin vaikeaa?? Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta silmänaluset oli aika itkuiset illalla... Herkkis olen.

Hair! Otin taas kuvan pehkosta, mutta se on ihan kamala. Se kuva siis. Laitan sen kuitenkin tähän, että joku kuva olisi.


Tilanne ei juurikaan ole muuttunut sen kummemmaksi viime viikosta. Hilsettä on edelleen, mutta ei todellakaan mitenkään huimasti. Vähäsen. Eikä se määrä haittaa minua ainakaan. Vaikka salaa toivonkin, että se vähäkin katoaisi jossain vaiheessa.

MUTTA olen aikasmoisen ylpeä itsestäni, että olen jaksanut olla shampoottomalla linjalla 4 viikkoa jo! Hyvä minä! Tsemppaan itseni loppuun asti, ettei tarvitse IKINÄ käyttää shampoota. No okei, varmaan jossain kampaamoissa sitä tunkevat hiuksiin, mutta ei se haittaa. Kunhan ei itse tunge. Rahaakin säästyy. Ja luonto kiittää. Ja minä olen iloinen, ettei tarvitse viettää yhtä paljon aikaa suihkussa kuin silloin, kun shampoota käytti. Kyllä se tästä!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuulin jostakin joskus, että ei kannata edes kampaajalla sit shampoota antaa laittaa koska jollakin oli tullu kamalasti hilsettä sit ja alottanu tavallaan sit alusta koska se shampoo oli vieny kaikki luontaiset "öljyt" päänahasta..

Emma kirjoitti...

Oho! No ei sit kannata! Kiitti tiedosta :)

Anonyymi kirjoitti...

Ei suihkussa joudu olemaan, vaan siellä saa olla ihan mahdottoman kauan. :) Saan kaikki ituhippivihat päälleni, mut myönnän, kerran kuumeessa kävin 17 kertaa päivän aikana suihkussa. Vein sinne tuolinkin kun en jaksanut seistä. :)

Mitä sie muuten haluaisit opiskelemaan?

Anonyymi kirjoitti...

HEI haluutko kertoo mitään noita uusia korealaisia sarjoja mitä nyt kattelet? :) luin sen edellisen postauksen ja ajattelin että hohhoijjaa eihän noita kukaan kattele mutta iteppä menin ja tuijottelin my princessin viikossa ja rakastin sitä! mut sit niistä muista en suuremmin tykänny, onks sulla jotain vinkkejä saman tyylisiin sarjoihin, kun itellä ei kärsivällisyys yksinkertasesti riitä penkomaan nettiä sen vertaa.. :/

Emma kirjoitti...

Tokavika Ano: Hahhah, no mä taas en yksinkertasesti jaksa olla suihkussa ku vaa sen verran, mitä on tarvis :D Mut hei, sustahan tulee puhdas ku sä jaksat suihkun alla olla paljon! :)

Tosta opiskelusta sen verran, että siitä itse asiassa tulee postaus erikseen tässä lähiaikoina. Olin iteki suunnitellu sitä :) Eli stay tuned!

Vika Ano: Juu, voin tehä siitäki taas uuden kirjotuksen tänne, ku on tullu aika paljon kateltuu noita korealaisia sarjoja nyt ja lista on varmaa aika pitkä :D My Princess on kyllä aivan törrrkeen hyvä!