torstai 4. huhtikuuta 2013

Annyeong! Party - anyone?


Täti bongasi tämän ilmoituksen jostain ja pisti feissin kautta minullekin infoa tulemaan.

Tosiaan - kulttuurikeskus Gloriassa järjestetään lauantaina 20.4 Annyeong! Party -tapahtuma, mistä kerrotaan tapahtuman facebook- sivuilla seuraavaa:

Annyeong!Party on k-pop -biletapahtuma, jonka ideana on tarjota jotain erityistä ja aivan omaa etelä-korealaisen musiikin fanikannalle. Kyseessä on ainoa Suomessa järjestetty etelä-korealaiseen musiikkiin keskittyvä tapahtuma!

Liput 5€, eteispalvelumaksu 2,5€.


Ovet aukeavat 17:00



Siis hei apua, enpä tiennyt tällaisen tapahtuman olemassaolosta en sitten yhtään, mutta nytpä tiedän, ja olen jotenkin aika innoissani! Onko kukaan muu? Anyone else?


Olen niiiin menossa, vaikka yksinpä taidan sinne hiippailla, mutta jospa siellä saisi hengailuseuraa sitten... Ehkä... Jos ei, niin hengaan omassa seurassa sitten.

Anyways, olen tällaisesta tapahtumasta fiiliksissä, sillä näitä ei tosiaan järkkäillä täällä. JJJJEEEEEEE!!


Kuva pöllitty tapahtuman facebook-sivuilta.

Eikä mitään hajua, miksi tuo teksti pomppii eri fonteissa.... Huoh!

2 kommenttia:

Hm kirjoitti...

Kävin tuolla viime syksynä. Hauska tapahtuma! Paljon taitavia tanssijoitakin useimmiten paikalla. Kannattaa mennä!
Harmi vaan, että se on mulle niin kaukana, niin lähtö pitää suunnitella aina erikseen... :]

Emma kirjoitti...

Okei, kiva kuulla! :) Enköhän mä itteni sieltä sitten löydä :)