perjantai 2. syyskuuta 2011

Yksi kahdesta - done!

Bööböö. Olen elossa.

Tässä on nyt viikko oltu koulutuksessa ja tähän asti olen ainakin selvinnyt. Meillä on ollut siis joka ikinen päivä testejä, joista on ollut pakko päästä läpi, tai on saanut heittää hyvästit työlle. Kaikki ovat tähän mennessä päässeet läpi. 80% testistä on pitänyt aina olla oikein - jos on tullut hylätty, on saanut uusia kokeen kerran ja sitten onkin pitänyt osata 100%... Minulla kävi kerran niin.

Olen tykännyt hirveästi koulutuksesta - hirvittävän mielenkiintoista, ja opettaja on ollut niiiiin kiva! Ensi viikolla tosin vaihtuu, kun uusi opettaja Irlannista saapuu. Sveitsiläisellä opella oli jotain muuta menoja, niin ei kerennyt ensi viikkoa pitämään. Nyyh.

Meillä oli tosiaan tämä viikko peruskoulutus, jonka kautta myöskin pääsee töihin! Nyt on tällainen ns. erikoistumisviikkokoulutus, josta olen erittäin hermostunut. Paljon ulkoaopeteltavia juttuja ja tarkempaa. Jo tänä viikonloppuna on pakko opetella tekstejä ulkoa, uaaah! Itkettää... Melkein tosiaan unohdin, minkälaista se opiskelu olikaan, mutta tämä viikko palautti vahvasti mieleen senkin. Toisaalta tämä on sellaista, josta itse on todella kiinnostunut, niin ei tunnu niin pakkopullalta imeä tietoja itseensä. Lisäksi on oppinut todella hienoja uusia englannin kielisiä sanoja, joilla voi myöhemmin ylpeillä sitten.

Nojoo. Sellaista. Seuraava viikkokin voi olla aikamoista hiljaiseloa tältä suunnalta, kun tämä yrittää opiskella lähes 24/7 miinus nukkumiset. Elämä on.



Ihanaa weekendiä kaikille!

Ei kommentteja: