perjantai 9. syyskuuta 2011

Congrats to me


Parin viikon todella intensiivinen koulutus on päättynyt ja Emma did it! Lopputesti meni 95% oikein, pari tehtävää oli väärin (jotka olivat tietenkin ihan typeriä virheitä ärgh), mutta se ei menoa haitannut, sillä 80% piti vähintään olla oikein. Siispä tuntuukin tyhmältä, että minua ärsyttää suunnattomasti, ettei mennyt 100% oikein... Siis mikä minua vaivaa?? Läpi mikä läpi, excellent!

Koulutuksen aikana muutkin testit ovat menneet oikein mallikkaasti, mitä nyt muutamissa pitänyt uusia, mutta sittenkin aina tullut 100% oikein. Mikä taas on kai hieman huvittavaa, sillä peruskoulussa ja lukiossa olin aina keskiverto-oppilas, jota ei aina jaksanut kiinnostaa kokeisiin luku. Tämän pariviikkoisen aikana olen siis yllättänyt itseni motivoituneisuudellani ja testeihin lukemisella. Very nice!

Eli eli, mitäköhän sitä nyt voisi tästä työstä sanoa? Jostain syystä tuntuu, ettei näin julkisesti ihan kaikkea. Kuitenkin jouduttiin viemään paperisilppuriin kaikki opiskelumonisteet ja -laput, kun schedulessa luki "Destroy the evidence". Pari lappua saatiin jättää itsellemme, mutta muuten piti kaikki hävittää, koska ne sisälsivät tietoja, jotka voisivat vääriin käsiin joutuessaan aiheuttaa vaaratilanteita. Ja niitähän ei kukaan halua, eihän?

Siksipä voisinkin näin ympäripyöreästi kertoa, että tulen työskentelemään Helsinki-Vantaan lentokentällä erään lentoyhtiön palveluksessa... Joo, tuo on hyvä!

Että sellaista. Ensi viikolla alkaa työhön tutustuttaminen, jota odotan aika jännittyneenä ja hermostuneena jo nyt. Huiiiiih! Noh, tähän asti on selvitty, niin eiköhän vastaavaisuudessakin! Yay!

5 kommenttia:

enlav kirjoitti...

Onnea! Eli sä muutat nyt sit johonkin sinne Helsingin tienoille vai? :)

Elisa kirjoitti...

apua ihanaa!!!!! minakin haluan lentokentalle toihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emma kirjoitti...

enlav: kiitti! joo, no siis mä nyt ainaki hetken viel hengaan mun ystävän luona tässä, ja sit ku alkaa kertymään rahaa, niin vois alkaa kattomaan, josko omaa kämppää alkais ettimään. Kattoo nyt, mitä tapahtuu! :)

Elisa: I know! Must tosin tuntuu, et siellä työskennellessä joutuu alttiiks sellaselle kuumeelle ku matkakuume... Oh no! ;D

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon aina halunnut lentokentälle töihin....... Miten sä pääsit tohon hommaan? Jos voit yhtään valaista :)

Emma kirjoitti...

Mä löysin mol.fi:stä tän jutun, et he ettii sinne työntekijöitä (5 kpl), ja laitoin hakemuksen vetämään, vaikka samalla aattelin, et varmana on ihan hirveenä hakijoita, enkä kuitenkaa pääse (hyvä asenne joo :D). Noh, yrittänyttä ei laiteta. Sit yllättäen pääsinki :D

Mut en tiiä, mitä muuta kautta vois päästä... Laittamalla kyselyy esim. lentokentälle suoraan asiasta? Not sure :D