keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kapu's Announcement

Moi!


Mun nimi on Kapu, mut jotkut kuttuu mua myös Kaputsiinoksi tai Pultsiksi. Joskus jopa Pultsi Pultsiseksi.

Mä ryhdyin hetkeks Emman sihteeriks, ku se ei nyt vaa jaksa. Se käski sanoo, et valvo eilen "iha sikamyöhään, yli puolenyön meni!" - koska se kuvas vloggausta ja jotain watch it draamajutskaa samaan syssyyn. Mä näin, ku se oli aika excited etenki tossa vloggauksessa koska se avas jonku mysteeripaketin siinä. MUTTA koska oli myöhä, niin se vaa kuvas ja oli hetken hyperfiiliksissä ja kaatu sen jälkee sängylle et pystys nukkuun ees 6 tuntii et jaksais mennä töihin.

Eniveis, se myös käski naputtaa tähä et se huomenna yrittää kovasti muokkailla kököllä movie makerilla jotain, ja julkasta sen täällä jos hyvin menee eikä maker kaadu. Jos se kaatuu niin se saa vissii itkupotkuraivarin. Tai jotain.... Ai sitä ei saanu kirjottaa! Vi hitsit.... I'm in trouble now....

Mistäköhä täällä deletoidaan tekstii... Hei tos on joku yliviivausnappi! Nyt ei kyl kukaa saa mitää selvää tost tekstistä hihiihihihi


Tos muute vähä vinkkii vloggaukseen. Toivottavasti mä saan julkasta sen.

P.S. Mitä mieltä ootte muuten mun kuvasta? Mun mielestä mulla on tosi söpö ilme, ja toi posetus kyl kelpais mun deitti-ilmotukseenki. Heheh!

vuhvuh,
Kapu

Ei kommentteja: